من کمک میکنم تا وبسایتت بیشتر دیده شود و فروش بیشتری داشته باشی
امروزه شخصیسازی وبسایت برای رفع نیاز کاربر و ایجاد جذابیت و علاقهمندی در کاربران بسیار گسترش پیدا کردهاست و وبسایتها در رقابت برای جذب بیشتر کاربر و راضی نگهداشتن آنها هستند تا درصد بیشتری از آنها به مشتری تبدیل شوند. در این مطلب به روشهای شخصیسازی که وبسایت بلونیل bluenile.com آنها را بکاربرده است میپردازم، […]
نرخ تکمیل سفارش چیست؟ نرخ تکمیل سفارش روشی است برای محاسبه اینکه چه درصدی از سفارشات مشتری نسبت به کل سفارشات به طور کامل و بهموقع تحویل داده شده است. بهعبارتدیگر، نرخ تکمیل سفارش به شما میگوید که چه اندازه شما با دقت به مشتریان خود سرویسدهی میکنید. درک نرخ تکمیل سفارش بسیار مهم است […]
اهمیت ابعاد مختلف در بلوغ و آمادگی سازمان جهت پیادهسازی هوش کسبوکار آیا سازمان شما برای پیاده سازی و استقرار هوش کسب و کار آمادگی دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید ابعادی که در ادامه آمده است را مورد بررسی قرار دهید. همچنین بررسی کنید هر کدام از این ابعاد چه نقاط قوت و […]
تسلا موتورز شرکت تسلا موتورز تولیدکننده خودروهای برقی است که از سال 2003 در آمریکا فعالیت میکند. در اینجا به بررسی آمیخته بازاریابی (محصول، مکان، تبلیغات و قیمت) میپردازم. محصولات Product با بررسی تسلا موتورز میتوان دریافت که محصولات تسلا در بازار خودرو، ذخیره انرژی و تولید انرژی قرار دارد. تسلا با خودروهای برقی معروف […]
بازاریابی پارتیزانی یا چریکی نخستینبار توسط جی کنراد لوینسون مطرح گردید. بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی (Guerilla Marketing) روشی نامتعارف و نامنظم در انجام فعالیتهای تبلیغی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است و بر روی ارزان بودن و کسب بیشترین نتیجه تمرکز میکند. هدف نهایی این است که با روشهای خلاقانهای که طراحی میشود، […]