سامانه مدیریت و نوبت دهی قرار ملاقات رایگان آنلاین

دستیار هماهنگی جلسات و تقویم

امروزه بحث مدیریت زمان بسیار اهمیت دارد؛ اشخاص و سازمان‌های زیادی که با افرادی زیادی سروکار دارند به دنبال این هستند که شخصی قرارها و جلسات کاری آنها را مدیریت و به آنها یادآوری کند. درصورتی که بتوان جلسات را به خوبی مدیریت کرد مشتریان احساس رضایت بیشتری خواهند داشت و شما را جزو کسب و کارهای موفق خواهند دانست.

بهترین راه برای مدیریت جلسات و نوبت دهی استفاده از دستیار هوشمند است؛ در این زمینه سرویس و نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارد. در این پست با دستیار هماهنگی جلسات و قرارهای کاری زیگ آشنا می‌شوید.

هماهنگی راحت و هوشمند جلسات و قرارها با زیگ

به صورت خیلی خلاصه زیگ به تقویم گوگل یا مایکروسافت شما متصل میشه و زمان‌های آزادتون را بر اساس تنظیمات دلخواه‌تون، به مشتری یا دوستان‌تون نشون میده تا به‌راحتی وقت‌تون رو بگیرن و روز مورد نظر رو رزرو کنن؛ دیگه از جلسات دقیقه نودی و ناهماهنگی خبری نیست حتی می‌توانید برای هر جلسه ویزیت هزینه تعیین کنید و مشتری شما به درگاه آنلاین متصل بشن و پرداخت انجام شود.

خدمات این وبسایت رایگان هست و زبان‌های مختلف مثل فارسی رو پشتیبانی میکنه

مدیریت قرارهای کاری و نوبت دهی ملاقات مناسب چه کسانی است؟

  • مشاوران
  • مدیران
  • سالن های ورزشی
  • سالن های آرایشی
  • مطب پزشکان
  • وکلا
  • اینفلوئنسرها
  • و …

آدرس سایت: دستیار هماهنگی جلسات و تقویم زیگ zeeg.me